Aby świadczyć Państwu usługi na najwyższym poziomie strona ta korzysta z plików cookies. Jeśli sobie tego życzysz, możesz je wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji w Polityce plików Cookies.

 

Podsumowanie pierwszej tury kampanii POWRÓT


Podsumowanie pierwszej tury kampanii

Zakończył się pierwszy etap Kampanii Telewizyjnej marki STARPAK!
Jako pierwsza marka w branży STARPAK wystartował z tak SUPERMOCNĄ ofensywą reklamową skierowaną do Konsumentów!

Pierwsza - czerwcowa część kampania reklamowej marki STARPAK prowadzona była zarówno w telewizji, jak i Internecie. Spoty reklamowe STARPAK pojawiały się zarówno w największych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN, jak też w kanałach tematycznych.

W ramach trwającej ciągle kampanii Internetowej banery promujące kampanie wyświetlane są na takich portalach, jak np. Onet.pl, WP.pl, Parenting.pl, PolskaTheTimes.pl oraz za pośrednictwem Google Adwords.

Do tej pory w ramach akcji marketingowej w Internecie do ponad 240 tys. osób wysłany został mailing z informacją o Ofensywie Reklamowej.
Łącznie ukazały się ponad 1493 emisje spotów telewizyjnych, ponad 18,3 mln odsłon reklamy w Internecie i 71 tysięcy kliknięć!

Obecnie marka STARPAK stała się liderem internetu w polskiej brażny BTS. Za sukces można także uznać przekroczenie celów kampanii telewizyjnej. 37% grupy docelowej obejrzała reklamę telewizyjną już 3-krotnie, przynajmniej raz reklamę zobaczyło 63% grupy.

Cała kampania uzupełniona została o inne działania marketingowe w myśl zasady 360 stopni.

Drugi etap kampanii reklamowej już w sierpniu! Jesteś gotowy?

ZADBAJ O DOSTĘPNOŚC PRODUKTÓW STARPAK!

ODWIEDŹ NASZ KANAŁ NA YOUTUBE I ZOBACZ NASZE REKLAMY!


poprzedninastępny