
- Strona Główna
- Platforma B2B
- O Firmie
- Aktualności
- Promocje
- Nasi Partnerzy
- BOK
- Kontakt
- Newsletter
- Polityka prywatności
Biuro Obsługi Klienta
Reklamacje
Dział Reklamacji
tel: +48 12 61 44 128
e-mail: reklamacje@euro-trade.pl
Jak złożyć reklamację?
1. Ilościową
Aby złożyć reklamację dotyczącą ilości dostarczonych przez Euro-Trade prosimy wypełnić załączony Protokół Reklamacyjny. Reklamacja zostanie przyjęta wyłącznie na dokumencie z podpisem i pieczątką firmową, a także szczegółowym opisem reklamacji.
Prawidłowo wypełniony protokół, należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta Hurtowni Euro-Trade.
Jeśli reklamacja zostanie uwzględniona, klient może otrzymać brakujący towar lub w razie jego braku na magazynie zostanie wystawiona korekta faktury.
Szanowni Klienci, uprzejmie prosimy o sprawdzenie dostawy w przeciagu 3 dni od daty jej otrzymania. Reklamacje zgłoszone po tym terminie, nie będą rozpatrywane.
2. Jakościową
Aby złożyć reklamację jakościową produktów prosimy o dostarczenie towaru niepełnowartościowego do Działu Reklamacji Euro-Trade.
Wadliwy towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w razie braku produktu w magazynie zostanie wystawiona korekta faktury.
Euro-Trade | all rights reserved www.euro-trade.pl
- Strona Główna /
- Platforma B2B /
- O Firmie /
- Aktualności /
- Promocje /
- Nasi Partnerzy /
- BOK /
- Kontakt /
- Newsletter
designed by Studio-Gobi