Podsumowanie Kampanii Reklamowej STARPAK w TV POWRÓT
Zakończył się drugi etap Kampanii Telewizyjnej marki STARPAK!
Od czerwca do końca sierpnia zarówno w telewizji, jak i Internecie prowadzone były intensywne działania promujące markę STARPAK.
Spoty TV SUPERMOCNI STARPAK pojawiały się zarówno w największych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN, jak też w kanałach tematycznych.
W ramach kampanii Internetowej banery promujące kampanie wyświetlane były na takich portalach, jak np. Onet.pl, WP.pl, Parenting.pl, PolskaTheTimes.pl oraz za pośrednictwem Google Adwords. Działania promocyjne prowadzone były także na Facebooku.
Łącznie ukazało się blisko 3850 emisji spotów telewizyjnych, ponad 38,7 mln odsłon reklamy w Internecie i 140 tysięcy kliknięć!
Jako pierwsza marka w branży STARPAK przeprowadził tak SUPERMOCNĄ ofensywą reklamową skierowaną do Konsumentów!
ODWIEDŹ NASZ KANAŁ NA YOUTUBE I ZOBACZ NASZE REKLAMY!
Cała kampania uzupełniona została o inne działania marketingowe w myśl zasady 360 stopni.