Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Littlest Pet Shop POWRÓT
Littlest Pet Shop kolekcjonowanie 9.01-31.0 2010.
W sobotę 9 stycznia rozpoczęła się pierwsza kampania telewizyjna dla Littlest Pet Shop - zostaną w niej pokazane przede wszystkim produkty promocyjne 1+1. Kampania będzie trwała 3 tygodnie (4 weekendy), zakończy się w niedzielę 31 stycznia.
W 15'' spocie zaprezentowane są głównie figurki, nowe produkty - trojaczki oraz produkty promocyjne 1+1. Reklama jest emitowana w pięciu stacjach telewizyjnych: Polsacie, Cartoon Network, Boomerangu, Nickelodeonie i Mini Mini. Każda dziewczynka w wieku 4-9 zobaczy tę reklamę średnio ponad 5,5 razy! 80% dziewczynek z naszej grupy docelowej zobaczy reklamę przynajmniej raz, 62% dziewczynek zobaczy reklamę przynajmniej 2 razy, a 44% - co najmniej 3 razy. Kampania będzie miała, jak zwykle, bardzo szeroki zasięg.
Jesteśmy przekonani, że rozpoczęcie aktywności reklamowej już w styczniu pozwoli marce Littlest Pet Shop dobrze rozpocząć rok.
Tradycyjnie życzymy sobie i Państwu jak najlepszych sprzedaży!