Piggy Pop w telewizji POWRÓT
Już w marcu rozpoczyna się wsparcie mediowe dla gier firmy Hasbro! Kampania dla zeszłorocznej nowości - Piggy Pop, zacznie się 20. marca i potrwa do 11. kwietnia.
Reklama skierowana jest do najmłodszych widzów (dzieciaki w wieku 3 - 5 lat) i będzie emitowana m.in. w TVP, Polsacie, Mini Mini, Cartoon Network. To będzie mocna kampania, a każde dziecko z naszej grupy, zobaczy spot średnio ponad 5 razy!
Piggy Pop to prosiaczek - kucharz, który uwielbia jeść. A im więcej je, tym grubszy się staje! Dzieciaki karmią prosiaczka hamburgerami i naciskają jego głowę (to ilość kęsów). Każdy kęs powoduje, że Piggy ma większy brzuch. Nigdy nie wiadomo kiedy pęknie! To gra pełna śmiechu i zaskoczeń. Idealna dla najmłodszych.
Piggy Pop odnosi ogromne sukcesy na europejskich rynkach (np. Włochy, Wielka Brytania, Niemcy, Francja), dlatego jesteśmy przekonani, że i u nas Prosiaczek zawojuje świat Maluchów.