Aby świadczyć Państwu usługi na najwyższym poziomie strona ta korzysta z plików cookies. Jeśli sobie tego życzysz, możesz je wyłączyć w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji w Polityce plików Cookies.
Już w marcu rozpoczyna się wsparcie mediowe dla gier firmy Hasbro! Kampania dla zeszłorocznej nowości - Piggy Pop, zacznie się 20. marca i potrwa do 11. kwietnia. Reklama skierowana jest do najmłodszych widzów (dzieciaki w wieku 3 - 5 lat) i będzie emitowana m.in. w TVP, Polsacie, Mini Mini, Cartoon Network.
W sobotę 13 lutego rozpoczęła się pierwsza kampania telewizyjna dla My Little Pony. Zostaną w niej pokazane przede wszystkim nowe kucyki oraz kucyk z długimi włosami. Kampania będzie trwała 3 tygodnie (4 weekendy) i zakończy się w niedzielę 7 marca.
Miło nam zaprosić Państwa na spotkanie z firmą Mattel Poland Sp. z o.o., które odbędzie się 23.02.2010r. w siedzibie Euro-Trade.
Z przyjemnością informujemy, że od 9 stycznia ruszyła pierwsza kampania telewizyjna dla Littlest Pet Shop kolekcjonowanie. Zostaną w niej pokazane przede wszystkim produkty promocyjne 1+1. Kampania będzie trwała 3 tygodnie (4 weekendy), zakończy się w niedzielę 31 stycznia.